Google+ Google+

duminică, 14 decembrie 2014

Un cadou pentru cititori

Pentru ca vine Craciunul si uneori cei dragi nu sunt aproape de noi, e bine sa le trimitem un gand cald pentru ca si ei sa ne simta mai aproape. Nu stiu de voi, dar mie imi e greu sa gasesc carti postale pe gustul meu de sarbatori. Majoritatea sunt facute pentru a fi ieftine si nu pentru a transmite vreun sentiment.

Asa ca, am renuntat la ideea de a mai cumpara carti postale si mi-am facut eu cateva.

Puteti sa vedeti mai jos 3 imagini din totalul de 9 carti postale:



Bradut la geam

Mosul cu cadouri

Copii cu cadouri

Le gasiti pe toate la adresa de mai jos (GRATUIT):

https://drive.google.com/folderview?id=0Bwtt-UE-j__0amRjM3R2Y3p3cE0&usp=sharing 

Accesand linkul de mai sus veti gasi 4 fisiere de tip word. Pentru a le descarca trebuie sa dati mai intai click pe ele si apoi sa apasati butonul de descarcare (incercuit cu rosu), ca in imaginea de mai jos:


Apoi va puteti salva documentul pe calculatorul dumneavoastra.

Pozele sunt puse in word la dimensiunea standard a unei carti postale si pot fi trimise prin posta.

ATENTIE! Daca doriti sa folositi imaginile ca si carti postale, mergeti la un print shop si printati-le pe o hartie mai groasa. Pentru a scuti bani, am pus cate 2-3 carti pe o singura pagina astfel incat sa nu platiti pentru fiecare carte postala separat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Google+